
Upphandlingsdagarna 2025
Förenkla och digitalisera era löneprocesser med vårt moderna och pålitliga lönesystem.
Träffa oss vid monter D:13 på Upphandlingsdagarna i Stockholm 22-23 januari 2025. Vi visar hur hur våra lösningar sparar tid, minskar fel och låter er fokusera på det som är viktigast – att leverera värde till samhället.
Upptäck våra smarta lösningar på mässan 22-23 januari.
Ta steget mot en enklare och mer effektiv lönehantering med oss på Upphandlingsdagarna. Vi kommer presentera vår lösning som redan används av framgångsrika organisationer och som är framtagen med era behov i åtanke.
Under mässan kommer du få ta del av följande:
Processöversikt – Lyfter ert team och effektiviserar er vardag
Digital anställningsprocess – snabb, säker och smidig
HILDA – er digitala assistent
Processöversikt – Lyfter ert team och effektiviserar er vardag
Upptäck kraften i vår Processöversikt – ett digitalt verktyg som underlättar hanteringen av arbetsflöden och gör er vardag enklare.
Fördelar med vår Processöversikt:
Samlar era processer direkt i lönesystemet – Allt på ett ställe för bättre överblick och smidigare hantering.
Integrerade checklistor – Håll enkelt koll på vad som ska göras, steg för steg.
Praktiska direktlänkar – Nå rätt uppgift snabbt och utan omvägar.
Flexibilitet för er organisation – Skapa anpassade processer som passar era unika behov.
Smidigt, flexibelt och precis vad ni behöver för att effektivisera jobbet ni gör!



Digital anställningsprocess – snabb, säker och smidig
Förenkla och effektivisera er rekrytering med vår digitala anställningsprocess. Med smarta integrationer och säkra lösningar tar ni anställningsarbetet till nästa nivå.
Fördelar med vår digitala anställningsprocess:
Integration med Navet – Folkbokföringsuppgifter hämtas automatiskt från Skatteverket, vilket sparar tid och minskar fel.
Signering via Kivra – Trygg och enkel signering av anställningsavtal, utan papper och manuella steg.
Digital lagring – Anställningsavtal lagras säkert direkt i HRM för snabb och enkel åtkomst.
Säker hantering av personuppgifter – All information behandlas i ett flöde som garanterar integritet och efterlevnad.
Tidsbesparande – En smidig process som ger full kontroll från början till slut.
Med vår digitala lösning får ni en snabbare, mer strukturerad och säker anställningsprocess – och tid över till annat som verkligen gör skillnad.
HILDA – er digitala assistent
Hilda är vår vision av en digital assistent som effektivt stöttar löneavdelningens arbete. Denna lösning är utvecklad för att underlätta administrativa uppgifter, ge snabba svar på frågor om processer och rutiner, och bistå med att säkerställa korrekta lönekörningar. Med hjälp av assistenten kan löneavdelningen fokusera mer på strategiska uppgifter, medan rutinmässiga och tidskrävande moment hanteras automatiskt eller med minimal insats.
Fördelar med vår digitala assistent:
Spara tid och energi - rapportera direkt i chatten, utan att behöva gå igenom onödiga steg
Få mer gjort med mindre ansträngning – chatboten Hilda fixar löneunderlaget!
Slipp stressen, säg hej till smidig självservice i din vardag.
Tjänsterna du behöver, precis där du är – enklare blir det inte




Nyfiken? Boka en demo!
Vill ni se våra lösningar i praktiken? Boka en personlig demo och upptäck hur vi kan hjälpa er att effektivisera era HR-processer.